بازار سیب ایران

خرید و فروش عمده سیب درختی , صادرات سیب درختی , سیب صادراتی , قیمت سیب در بازار امروز

بازار سیب ایران

خرید و فروش عمده سیب درختی , صادرات سیب درختی , سیب صادراتی , قیمت سیب در بازار امروز

بازار سیب ایران

شرکت بازرگانی سبزینو به آدرس https://sabzino.com بازار سیب درختی ایران. فروش عمده سیب درختی صادراتی ارومیه، سیب مراغه و میانه، سیب سمیرم و پادنا و سیب درختی دماوند. صادرات به پاکستان و هندوستان. صادرات سیب به روسیه. خریدار سیب درختی صادراتی.
مشاوره در زمینه خرید، فروش و صادرات سیب ایران به عمان، قطر، امارات و کشور عراق.
فروش سیب قرمز و زرد (red delicious apple) . قیمت سیب درختی امروز در بازار سیب ایران و میدان میوه تره بار شهر تهران و اصفهان و سایر شهرهای بزرگ ایران

  • ۰
  • ۰

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای سرشار از ویتامین A و C که هر دو ویتامین از آنتی اکسیدان های قوی می باشند و مصرف رنگ قرمز، سبز و تند آن توسط پزشکان توصیه شده است چرا که فلفل دلمه ای دارای خواص درمانی بسیاری می باشد.فلفل دلمه ای از خانواده فلفل می باشد. رنگ فلفل دلمه ای از ابتدای کاشت تا زمان برداشت آن دستخوش تغییر می شود به صورتی که اگر قبل از زمان برداشت، از گیاه جدا شود، رنگ آن سبز، و به همین ترتیب و نسبت به زمان چیدن، زرد و قرمز خواهد شد. در فلفل دلمه ای ریز مغذ هایی بنام فلاوونوئید و بتاکاروتن به وفور یافت می شود و همانگونه که اشاره شد این سبزی منبع ویتامین C است.خواص فلفل دلمه ایکاهش پرخوریدر ترکیبات فلفل دلمه ای، آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن و مفید برای بدن انسان وجود دارد. حتما اصطلاح فیبر یا فیبرهای غذایی را شنیده اید اما از عملکرد آنها مطلع نیستید! فیبر در معده حجیم می شود و فضای چشم گیری از آن را به خود اختصاص می دهند و همین امر باعث می شود تا شاهد سیری طولانی مدتی که منجر به کاهش پرخوری می شود، باشیم. بله فلفل دلمه ای سرشار از همین فیبرهای غذایی است که علاوه بر کاهش پرخوری، باعث خروج راحت مدفوع و نتیجتا مقابله با یبوست می شود.کاهش وزنفلفل دلمه ای بعنوان یک سبزی با کالری پایین، ماده غذایی مناسبی است برای لاغر کردن. در هر صد گرم آن فقط ۱۵ کالری انرژی و ۲ گرم فیبر موجود می باشد که باعث شده در رژیم های لاغری، فلفل دلمه ای توسط پزشکان تغذیه، توصیه شود.دشمن سرطانباور آن سخت است، اما بدلیل وجود بتاکاروتن و ویتامین فراوان موجود در این سبزی که این دو در دسته آنتی اکسیدان های قوی قرار دارند، فلفل دلمه ای یک ماده مفید برای جلوگیری از بروز انواع سرطان می باشد. به یاد داشته باشید که همیشه این سبزی را تازه میل کنید. در فلفل زرد و قرمز شاهد بتاکاروتن بیشتری هستیم.داروی سرماخوردگیهمه ما می دانیم که ویتامین C به مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی کمک بسزایی می کند. فلفل منبع مناسبی از این ویتامین بوده که اگر به صورت منظم مصرف شود، از بروز سرما خوردگی های شدید و طولانی مدت، جلوگیری می کند.به یاد داشته باشید که دشمن ویتامین C حرارت است چرا که حرارت بلافاصله ویتامین C را از بین می برد. توصیه شده روزانه ۵۰ گرم فلفل دلمه ای که معادل یک سوم از فلفلی متوسط می باشد را تازه و خام مصرف کنید. این مقدار برای یک فرد بزرگسال توصیه می شود.مصرف فلفل در افراد سیگاریحتی روی پاکت سیگار نوشته، احتمال ابتلا به سرطان ریه در اثر مصرف سیگار وجود دارد.ویتامین A که در فلفل دلمه ای به وفور وجود دارد، از بروز سرطان ریه جلوگیری می کند. اگر تلاش شما برای ترک سیگار، بدون نتیجه مانده، توصیه می کنیم فلفل زیاد مصرف کنید.دوست چشمبتاکاروتن موجود در فلفل دلمه ای قرمز ماده ای است مناسب در تقویت چشم انسان. از اینرو چشم بهره بیشتری از فلفل دلمه ای نسبت به سایر اعضای بدن می برد.ویتامین A سهم بسزایی در جلوگیری از بروز آب مروارید و شب کوری چشم ایفا می کند. لوتئین و گزانتین دو ماده ای هستند که در پیشگیری از آب مروارید تاثیر دارند و این دو ماده، علاوه بر ویتامین A به وفور در فلفل دلمه یافت می شوند.پیشگیری از سکته با مصرف فلفلاسید فولیک که از گرفتگی رگ که منجر به بماریهای قلبی مخصوصا در افراد مبتلا به دیابت می شود، یکی از ویتامین های گروه B بوده و با کاهش هموسیستئین که با افزایش غیر طبیعی آن در خون، رگ ها تخریب شده و سکته قلبی رخ می دهد، در فلفل دلمه ای وجود دارد. کلسترول نیز که عاملی است برای سکته قلبی، بواسطه وجود فیبر موجود در این سبزی، قابل کنترل می باشد.فلفل دلمه در بارداریاگر باردار هستید، حتما پزشکتان، شما را به مصرف روزانه ۸۵ میلی گرم ویتامین C ملزم کرده. همانگونه که اشاره شد، فلفل دلمه ای منبع ویتامین C می باشد و مصرف آن در دوران بارداری و البته تحت نظارت پزشک، توصیه می شود.طبیعت فلفل دلمه ایاگر میل جنسی شما کاهش یافته، پیشنهاد می کنیم، عسل را با فلفل دلمه مصرف کنید تا نیروی جنسیتان تحریک شود چرا که اهل طب سنتی بر این باورند طبیعت فلفل دلمه ای گرم و خشک است.فلفل دلمه نر و مادهبله نر و ماده. فلفل دلمه هم نری و مادگی دارد و روش تشخیص آن تعداد پایه های انتهای آن است و کافی است فلفل دلمه را وارونه کنید و تعداد پایه های آن را بشمارید. اگر چهر پایه مشاهده کردید، فلفل ماده و سه پایه، نشان از نری فلفل دارد.مضرات فلفل دلمه ایخانواده فلفل ها از جمله فلفل دلمه ای طبیعتا ایجاد آلرژی می کنند. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که پوستی تحریک پذیر و حساس دارید، و پس از خوردن غذاهایی محرک شاهد کهیر، اگزما، جوش و آکنه بر روی پوست خود هستید، از مصرف فلفل دلمه ای پرهیز کنید.اگر ناراحتی معده دارید، مراقب مصرف فلفل دلمه ای باشید. چرا که این سبزی منجر به نفخ معده می شود. مخصوصا اگر آن را بصورت خام مصرف کنید.هر ۱۰۰ گرم فلفل دلمه ای ارزش غذایی زیر را دارا می باشد• کالری : ۱۸ کیلوکالری• پروتئین : ۰٫۸ گرم• چربی : ۰٫۳ گرم• گلوسید : ۹/۳ گرم• فیبر: ۲/۱ گرم• آب : ۲۵/۹۱ گرم• ویتامین ث : ۵/۴۶ میلی‌گرم• ویتامین ب : ۱ ۰۲۵/۰ میلی‌گرم• ویتامین ب : ۲ ۰۳/۰ میلی‌گرم• ویتامین ای : ۷۹/۰ میلی‌گرم• پتاسیم : ۱۴۶ میلی‌گرم• فسفر : ۲۰ میلی‌گرم• کلسیم : ۴۱میلی‌گرم• منیزیم : ۱۱ میلی‌گرم• آهن : ۸/۰ میلی‌گرم• منیزیم : ۱۶/۰ میلی‌گرم